Pages

Sunday 1 January 2012

2012 - Rok pończoch nylonowych

Informuję o akcji "2012 - Rok pończoch nylonowych". Akcja ma na celu promocję kobiecości i elegancji (co oczywiście popieram), oraz noszenia pończoch nylonowych (co dość trudno mi reklamować, ponieważ o ile noszę pończochy jako takie, o tyle nigdy nie miałam na sobie ani jednej pary nylonów). Mam nadzieję, że doświadczone konsultantki - Wanilianna, Carrie, Pin Up Candy, Lady in Black - przekonają mnie (i Was) do nich!

Tyle ode mnie, a niedługo odezwie się Adrian.

Pozdrawiam noworocznie,
- Joanna

2 comments:

  1. Nylonowe? Czy w dotyku są inne niż takie klasyczne? pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  2. Lenny, tak, pończochy nylonowe różnią się od lycrowych materiałem oraz zastosowanymi splotami. Są o wiele trwalsze i poprzez zastosowanie pasków do pończoch nie wrzynają się w uda, jak samonośki :-)

    ReplyDelete

Thank you for commenting!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...